Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Call Center: +48 22 465 09 99 lub +48 801 880 100
Zaktualizuj preferencje dotyczące plików cookie

Zgłoszenie serwisowe

Posiadasz sprzęt, który wymaga naprawy? Twoje urządzenie przebywa w naszym serwisie i chcesz sprawdzić status naprawy?
Sprzęt
CSS Centrum Usług IT prowadzi autoryzowany serwis urządzeń wiodących producentów:
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Serwis rozszerzony
Projekty sprzętowe
Ogólne zasady serwisowania sprzętu
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Serwis gwarancyjny to usługi naprawcze świadczone przez CSS Centrum Usług IT w imieniu producentów sprzętu komputerowego, zgodnie z warunkami umów gwarancyjnych.
Serwis rozszerzony
Oferujemy usługi naprawy sprzętu komputerowego realizowane w ramach długoterminowych kontraktów rozszerzających zakres standardowej gwarancji sprzętowej producenta. Usługi serwisu rozszerzonego świadczymy również dla sprzętu nie posiadającego gwarancji.
Zakres, warunki oraz parametry (SLA - Service Level Agreement) usługi są dopasowywane indywidualnie do potrzeb Klienta i mogą być bardziej korzystne niż warunki gwarancji oferowanej przez producenta.

Zapewniamy również kompleksową obsługę całej informatycznej infrastruktury sprzętowej organizacji, gwarantując określony czas naprawy sprzętu lub przywrócenie funkcjonalności elementów infrastruktury przez podstawienie sprzętu zastępczego odpowiadającego parametrom uszkodzonego.

W ramach serwisu rozszerzonego w zakresie sprzętu i oprogramowania oferujemy także usługi typu instalacja, rekonfiguracja, przeniesienie, utylizacja (IMACD).
Niezawodność i wydajność
Dostosowanie do potrzeb Klienta
Projekty sprzętowe
W ramach tej grupy usług przeprowadzamy podstawowe testy diagnostyczne, czyszczenie, konserwację oraz znakowanie sprzętu. Przed przystąpieniem do realizacji kontraktu serwisowego przeprowadzamy przegląd zerowy, którego celem jest zinwentaryzowanie stanu ilościowego i jakościowego posiadanej bazy sprzętowej Klienta.
Zakres naszych usług obejmuje projekty o masowej skali realizacji, w ramach których dokonujemy kompletowania, znakowania, preinstalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania wraz z transportem ubezpieczonego sprzętu do wskazanej przez Klienta lokalizacji.
Zapewniamy również projektowanie optymalnej dla środowiska pracy danego użytkownika konfiguracji sprzętu i oprogramowania, a następnie wykonanie standaryzacji stacji roboczych, testowanie oraz przekazanie ich użytkownikom.
Ogólne zasady serwisowania sprzętu
Zalecenia:
przed wysłaniem sprzętu do serwisu prosimy:
UWAGA!
Re-instalacja oprogramowania i zresetowanie urządzenia wiąże się z utratą wszystkich danych zawartych na dyskach i innych nośnikach.
Pełną wersję „Ogólnych zasad serwisowania sprzętu” znajdą Państwo w załączonym dokumencie PDF.

Punkty serwisowe

Filia Szczecin

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Gdańsk

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Białystok

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Olsztyn

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Toruń

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Poznań

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Łódź

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Serwis Centralny Warszawa

Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Wrocław

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Katowice

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Kraków

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Rzeszów

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00

Filia Lublin

Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe

lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 16:30

Odział Czechy

Odział Słowacja

CSS CENTRUM USŁUG IT
Serwis Centralny – punkt obsługi Klientów
pon. - pt.
godz. 8:30 – 16:30
Przed wysłaniem urządzenia do naszej firmy, bardzo prosimy
o kontakt z Infolinią Serwisową.