Zgłoszenie serwisowe
Zapewniamy również kompleksową obsługę całej informatycznej infrastruktury sprzętowej organizacji, gwarantując określony czas naprawy sprzętu lub przywrócenie funkcjonalności elementów infrastruktury przez podstawienie sprzętu zastępczego odpowiadającego parametrom uszkodzonego.
W ramach serwisu rozszerzonego w zakresie sprzętu i oprogramowania oferujemy także usługi typu instalacja, rekonfiguracja, przeniesienie, utylizacja (IMACD).
- Zapewnienie ciągłości działania i minimalizowanie przestojów w pracy dzięki gwarantowanemu czasowi naprawy
- Zwiększenie efektywności dzięki właściwemu wykorzystaniu zasobów
- Optymalizowanie kosztów utrzymania infrastruktury informatycznej dzięki kompleksowej obsłudze w ramach jednej umowy serwisowej
- Dobór odpowiedniego trybu serwisowego do indywidualnych wymagań Klienta
- Rozszerzanie oraz modyfikowanie zakresu lub parametrów usługi w miarę zmieniających się potrzeb organizacji
- Dostawy, instalacje i konfiguracje sprzętu
- Modernizacje i rozbudowy infrastruktury sprzętowej i systemowej (w tym upgrade oprogramowania)
- Projekty o masowej skali realizacji typu rollout, standaryzacja, staging, preinstalacja Inwentaryzacje, przeglądy i konserwacje sprzętu
- Zabezpieczyć dane zawarte na dyskach twardych i innych nośnikach.
- Sprawdzić czy ewentualne nieprawidłowości z działaniem komputera nie są spowodowane wirusem.
- Sprawdzić czy akumulatory są naładowane i czy komputer jest właściwie podłączony do sieci.
- Odtworzyć oryginalną konfigurację sprzętową poprzez re-instalację oprogramowania, lub w przypadku urządzeń typu PDA – poprzez zresetowanie.
Punkty serwisowe
Filia Szczecin
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Gdańsk
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Białystok
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Olsztyn
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Toruń
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Poznań
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Łódź
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Serwis Centralny Warszawa
Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Wrocław
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Katowice
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Kraków
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Rzeszów
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 17:00
Filia Lublin
Brak punktu przyjęć sprzętu. Chcesz zgłosić sprzęt do naprawy kliknij zgłoszenie serwisowe
lub zadzwoń +48 22 465 09 99 w godzinach 8:00 – 16:30
Odział Czechy
Odział Słowacja
godz. 8:30 – 16:30
o kontakt z Infolinią Serwisową.