Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Call Center: +48 22 465 09 99 lub +48 801 880 100
Zaktualizuj preferencje dotyczące plików cookie

Infrastruktura i Usługi IT

Oferujemy usługi serwisu urządzeń IT typu client i enterprise, outsourcingu lokalnych zasobów IT, zdalnego wsparcia użytkowników sprzętu IT oraz magazynowania i transportu komponentów IT. Własna sieć centrów serwisowo-logistycznych gwarantuje wysoką dostępność wszystkich naszych usług w każdym zakątku Polski, Czech i Słowacji.
Ciągły rozwój kompetencji naszego zespołu i rosnąca liczba autoryzacji serwisowych wiodących producentów urządzeń IT pozwalają na budowanie kompleksowej oferty. Jej największym atutem jest unikatowy potencjał wynikający z synergii wszystkich oferowanych usług. Aktywnie rozwijamy naszą działalność od bez mała 30 lat, inwestując w rozwój zespołu i w sposób ciągły podnosząc jakość naszych usług.
Serwis urządzeń IT​
Outsourcing
lokalnych zasobów IT
Zdalne wsparcie IT
Usługi logistyczne
Serwis urządzeń IT
Świadczymy usługi gwarancyjne (na zlecenie i w imieniu wiodących producentów sprzętu IT), pogwarancyjne (w oparciu o liczne autoryzacje serwisowe) oraz usługi serwisu rozszerzonego, projektowane i realizowane zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami klientów.
Pracujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu, by zapewnić kompleksowe wsparcie krytycznych elementów infrastruktury IT. Nasze usługi charakteryzują się wysoką dostępnością, oferowany poziom usług to nawet 3H CTR (3 hours call to repair).
W każdym miesiącu
obsługujemy
ponad 12 000
zgłoszeń serwisowych.
Oferujemy usługi serwisu wyjazdowego, czyli naprawę urządzenia w miejscu instalacji oraz serwisu stacjonarnego, zapewniającego diagnozę i usunięcie awarii sprzętu w centrum serwisowym CSS.
Wspierany przez nas sprzęt IT:
Outsourcing lokalnych zasobów IT
Zapewniamy kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania aktywami IT.
Budujemy i szkolimy zespoły oraz projektujemy i wdrażamy procesy pozwalające na optymalne zarządzanie infrastrukturą stacji roboczych, peryferiów i akcesoriów oraz optymalizację kosztów IT w dużych, średnich i małych organizacjach.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji rozszerzonego zakresu usług obejmującego:
Dla naszych Klientów realizujemy projekty zdalnego i bezpośredniego wsparcia użytkowników końcowych sprzętu IT w rozwiązywaniu bieżących problemów z HW oraz dostępnością aplikacji.
Świadczymy także usługi, których celem jest proaktywne zabezpieczenie dostępności środowisk IT w zmieniających się warunkach infrastrukturalnych, zarządzanie cyklem życia urządzeń IT, opieka nad magazynem urządzeń, inwentaryzacje aktywów IT i aktualizacja baz CMDB. Oferujemy również wsparcie systemów telekonferencyjnych (zarządzanie wyposażeniem i dostępnością sprzętu w salach VC; rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników).
Zdalne wsparcie IT
Świadczymy usługi wsparcia zdalnego dla użytkowników sprzętu IT, polegające na przyjęciu i rejestracji zgłoszenia, przeprowadzeniu zdalnej diagnozy, kwalifikacji problemu i przeprocesowaniu rozwiązania bądź przekazaniu zlecenia do wyższego poziomu wsparcia.
Mamy doświadczenie w optymalizacji procesów wsparcia zdalnego, budowaniu i rozwoju baz wiedzy oraz standaryzacji mającej na celu podniesienie jakości świadczonych usług.
4
czterojęzyczna
obsługa klienta
(polski, angielski, czeski i słowacki)
24/7
dostępność usług
wsparcia zdalnego
Usługi logistyczne
Zapewniamy obsługę magazynową dla producentów sprzętu IT oraz organizacji, których działania biznesowe wymagają budowy i zarządzania magazynem IT.
Magazyn centralny
Zespół specjalistów
Transport
Dysponujemy magazynem centralnym w Warszawie, oferującym 2 poziomy magazynowania i magazyn wysokiego składowania oraz siecią magazynów regionalnych. Średni stan magazynu centralnego to nieco ponad 30 000 komponentów IT, generujących ponad 30 000 ruchów magazynowych miesięcznie. Prowadzimy wyodrębnione magazyny ze szczególną kontrolą dostępu i dodatkowymi zabezpieczeniami oraz zaostrzonym monitoringiem.
Zespół specjalistów z zakresu logistyki, mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w tej branży zapewnia sprawną obsługę oraz terminowość.
Świadczymy również usługi transportu sprzętu IT. Zapewniamy terminowe dostawy sprzętu i części zamiennych do wskazanych lokalizacji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (SLA nawet 2h Call-2-Delivery).

Mamy duże doświadczenie w transporcie urządzeń IT pomiędzy wskazanymi przez Klienta lokalizacjami oraz niezbędne narzędzia do realizacji specjalistycznych usług przewozowych, np. transport zabezpieczony i monitorowany dla krytycznych zasobów IT.