Strefa Klienta

Zgłoszenie serwisowe

CSS Centrum Usług IT świadczy usługi serwisowe sprzętu firmy Toshiba od czerwca 2004 roku. W ramach umowy autoryzacyjnej realizujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne notebooków firmy Toshiba na terenie całego kraju.

 

Sprawdź status gwarancji Toshiba

 

W celu uzyskania szczegółowych informacji o zgłaszaniu awarii w trybie gwarancyjnym lub pogwarancyjnym prosimy wybór:

  • Satellite
  • Qosmio
  • Tablety
  • Tecra - przejdź do Formularza zgłoszenia awarii sprzętu Toshiba
  • Portege - przejdź do Formularza zgłoszenia awarii sprzętu Toshiba
  • Satellite Pro - przejdź do Formularza zgłoszenia awarii sprzętu Toshiba

W celu uzyskania szczegółowych informacji o zgłaszaniu awarii w trybie pogwarancyjnym prosimy o kontakt z CSS Centrum Usług IT:

Call Center - Tel: +48 22 465 09 99;

e-mail: toshiba_serwis@css.pl